Reklamačné podmienky

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva z zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Pre uplatnenie reklamácie využite formulár online, ktorý sa nachádza tu.

Na správu odpovieme v priebehu niekoľkých hodín, najneskôr ďalší pracovný deň. Po spracovaní Vášho hlásenia o rozhodnutí a oprave k Vám pošleme kuriéra, ktorý od Vás vyzdvihne poškodené zariadenie. Opravený tovar potom odošleme k Vám späť.

Obstúpenie od kúpnej zmluvy:

Spotrebiteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, že predávajúci nesplní zmluvné podmienky dodania. Spotrebiteľ, ktorý nekupuje tovar od predávajúceho má ďalej právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí, alebo vyplní formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14-dennej lehoty. Obchodný zákonník uvádza, že podnikateľovi je umožnené odstúpenie od kúpnej zmluvy po dohode s predávajúcim.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy k stiahnutiu tu.