Servis

Vyplniť formulár servisné hlásenie
Servisný tím s bohatými skúsenosťami

TTeverun je v Česku a na Slovensku síce nová značka, ale náš servisný tím má niekoľkoročné skúsenosti s opravovaním kolobežiek Kaabo, Techlife a Vsett. Okrem kvalifikovaného personálu je základom spoľahlivého servisu aj bohatá zásoba náhradných dielov. A tú máme tiež. Plné regály displejov, kabeláže, ramien, ale aj motorov či bŕzd. To sú veci, bez ktorých by náš servisný tím nemohol vykonávať svoju profesiu tak efektívne, ako je tomu teraz.

Záručný servis door-to-door

Ste z opačného konca republiky a nemáte sa ako dostaviť na ostravskú predajňu Evozidla.com? Niet sa čoho báť. Náš záručný servis funguje jednoducho a hlavne ústretovo voči zákazníkom. Stačí keď vyplníte servisné hlásenie a zabalíte kolobežku. Všetko ostatné už zariadime my. Objednáme kuriéra, opravíme kolobežku a odošleme ju späť. Ak sú splnené podmienky záručných opráv, dopravu aj opravu kolobežky hradíme my.

Zabudnite na 30 dňovú lehotu

My sa na žiadne limity nehráme. Zabudnite na 30 dní na opravu kolobežky. Každý stroj sa snažíme opraviť tak rýchlo, ako to len ide. My totiž vieme, že si chcete svoju kolobežku poriadne užiť a nestrácať čas čakaním na zákonné lehoty opravy.

Individuálny prístup a technická podpora

Sme radi, že sa medzi našimi zákazníkmi nájdu opravári a majstri všetkých druhov. A preto s nimi pravidelne preberáme najrôznejšie vylepšenia svojich strojov. Väčšina z nich si na kolobežky zaobstará nové brzdy, kotúče alebo svetlá, ale niekedy pri ich inštalácií narazia na prekážku a potrebujú poradiť. Náš servisný tím v takých chvíľach neváha a pomôže so všetkým, s čím len na väčšiu vzdialenosť môže. A ak to majiteľ kolobežky nezvládne sám, dokážeme vždy nájsť vhodné riešenie.

AKO PREBIEHA ZÁRUČNÝ AJ NEZÁRUČNÝ SERVIS?

1. Zistite závadu na kolobežke

Či ide o prepichnutú dušu, utopenú kolobežku alebo nejakú neznámu závadu, je nutné aby ste si dôkladne odskúšali, čo presne je s vašou kolobežkou v neporiadku. Ak je toho viac, tak si to radšej napíšte.

2. Vyplňte servisné hlásenie

Na našich stránkach vyplníte servisné hlásenie, kde vyplníte vaše kontaktné údaje, typ kolobežky, dátum a popis poruchy. Buďte tak konkrétni ako to len pôjde. Samozrejme, ak je to defekt, tak nie je o čom písať. Ale u iného typu porúch to pomôže vám aj nám.

3. Kontaktujte náš zákaznícky servis

Na základe vyplneného servisného hlásenia vás kontaktuje náš pracovník a vybaví s vami prepravu kolobežky do nášho autorizovaného servisu. Preberie s vami možnosti a oznámi predbežný cenový odhad opravy. Ak je kolobežka v záruke a jedná sa o záručnú vadu, platíme dopravu aj opravu my. Inak je to na váš účet.

4. Pokúsime sa problém vyriešiť cez telefón, ak to nejde, objednáme kuriéra

Veľmi dobre vieme, že každý deň čo budete bez kolobežky, vás pripraví o zaujímavé zážitky. A to nechceme! Preto sa najskôr pokúsime problém vyriešiť cez telefón. Avšak, ak to nepôjde, okamžite objednáme kuriéra.

5. Zabalíte kolobežku a pošlete ju k nám

Posledná vec, ktorú je potrebné urobiť, je zabalenie kolobežky do krabice a jej predanie prepravnej spoločnosti. Tá ju prepraví k nám, aby sme ju mohli opraviť.

6. Servisný technik zistí, kde sa stala chyba a opraví ju

Keď kolobežka dorazí do servisu a technik sa dostane k riešeniu jej prípadnej poruchy, pozrie sa čo sa s kolobežkou skutočne stalo. Po zistení záručných/nezáručných opráv predá informácie zákazníckemu servisu, vrátane podrobnejšej kalkulácie ceny opravy. Následne kolobežku opraví.

7. Kolobežka je odoslaná naspäť k vám

Zákaznícky servis vás kontaktuje a individuálne s vami vyrieši dopravu a platbu za servisné služby. Ak ide o záručnú opravu, všetko hradíme my. Ak však nebude nárok na záručnú opravu uznaný, idú náklady za vami. Kolobežku v takomto prípade posielame na dobierku.

8. Máte doma opravenú kolobežku, ktorá vám opäť bude robiť radosť

Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás kľúčová. Preto sa snažíme všetky opravy riešiť nie len profesionálne, ale hlavne tak rýchlo, ako je to len možné. Vďaka tomu sa tešíme veľkej obľube medzi zákazníkmi.

Servisné hlásenie

Pri kolobežkách, ktoré majú povinnosť mať povinné ručenie, je vyžadované priloženie zelenej karty do krabice s kolobežkou. Pokiaľ nám zelenú kartu nezašlete, nebude kolobežka otestovaná vo vonkajšom prostredí, ale iba na stojane bez záťaže.